06/07/2013

STUDENTERGAVER



Normann Krenit Bowl Ø25 Black, White. Kr. 600 Bahne. 



Normann Krenit Bowl Ø16. Kr. 300 Bahne.



Vinglas fra Atelier - Pinot/Noir. Kr. 179 for 2 Bahne. 


Bodum Water Kettle. Kr. 500 Bahne. 


Normann salatbestik, sort. Kr. 130 Bahne. Normann Termokande, sort/grå. Kr. 500 Bahne


Kristian Vedels BIRD. Large, dark. Kr. 400 Inspiration



Royal Copenhagen Bowl. Kr. 800 Imerco. 


Cook & Baker køkkenvægt. + Cook & Baker termoflaske.



Ceres ølkasse. 

 Studenterhåndklæde med STX-hue og navn. 


iPad mini 16gb hvid. Apple.com


Jeg har, som mange af jer nok ved, holdt studentergilde og været på studenterrunde, efter at jeg den
26. juni blev student. Overstående billeder viser størstedelen af mine gaver, jeg har byttet en del og
har også fået en masse gavekort til Bahne, som bliver brugt, når jeg skal flytte hjemmefra om et år. 
Hvilken gave synes du bedst om? Jeg kan ikke blive enig med mig selv. 


HUSK AT FØLGE MIG PÅ BLOGLOVIN OG FACEBOOK. 
TRYK HHV. HER OG HER

2 kommentarer:

  1. ELSKER den skål fra Royal Copenhagen. Samler selv på ting fra mega mussel. Dog er mit blåt, hvor jeg kunne forestille mig dit er sort? :) Men elles gode gaver du har fået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er skam det blåt :-) Der må jeg sgu erkende, at jeg er til farver, det skal sgu være originalt :P

      Slet