07/06/2013

PARTY LIKE AN ANIMAL








Jeg sidder lige nu i min seng med massere af vand. Jeg var i byen med et par stykker fra min klasse i 
går. Der skete egentlig ikke så meget, fordi det var torsdag og folk derfor ikke tjekker ID, hvilket 
betyder, at byen er fyldt med 16-årige. Endvidere formåede vi alligevel at have en hyggelig aften. 
Jeg sov hos en veninde i nat, som jeg ikke havde set siden sidste skoledag på skolen, så det var vildt
hyggeligt. Billederne viser nogenlunde hvad jeg havde på. Min Givenchy t-shirt, chiffon skirt og
converse low cut i sort. Hvad brugte I jeres torsdag aften på? Og hvad skal I bruge weekenden på?


2 kommentarer:

  1. Jeg brugte min torsdag aften på Bon Jovi koncert i parken. Virkelig fedt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh hvor snyd! Bare det var mig!

      Slet