15/06/2013

NOWHERE EVERYWHERE

NOWHERE EVERYWHERE






Jeg er blevet ret vild med mærket NOWHERE, som forhandles på Nelly, og her ses nogen af mine
favoritter. Jeg har i dag brugt en masse penge på Nelly, og nogen af pengene blev blandt andet brugt på
nogen af de ovenstående ting. Somnogen af jer nok ved, er min studenterkjole også fra Nowhere. Alle
ovenstående items kan findes og købes på Nelly.  Jeg må ærligt indrømme, at jeg har købt ind for
hurtigt, da jeg allerede har fundet mere, jeg godt ville have i min garderobe, men nu hvor jeg også har
købt min Wang taske, må jeg erkende, at jeg har brugt nok penge i denne måned.


HUSK AT FØLGE MIG PÅ BLOGLOVIN. 

2 kommentarer:

  1. Lækre ting, glæder mig til at se hvad du fik købt :)
    Hvad str. bruger du i overdele og bukser? Og hvor høj er du, hvis man må spørge?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan egentlig godt bruge small i overdele, men jeg har en tendens til altid at købe medium eller large, så det sidder lidt oversize. Bukser er 28 eller 29 :) Og jeg er 175 cm. høj :)

      Slet