01/06/2013

IF I HAD MONEY

if I had the money




Hvis jeg en dag vandt 1. mio kroner i lotto ville jeg erhverve mig mindst én af disse tasker! Jeg
er meget nærrig, og jeg hader at bruge for mange penge på én ting, derimod elsker jeg at bruge få
penge på ligegyldige ting, som til sidst bliver til mange penge. Man er vel interesseret i interiør?
Jeg har længe tænkt, om jeg skulle erhverve mig en designertaske som en studentergave til
mig selv. Lige nu er jeg specielt vild med AW Brenda, da den vil være perfekt til storbyferie og
den rejse, jeg tager på i mit sabbatår. Hvilken taske ønsker I allermest? 


HUSK AT FØLGE MIG PÅ BLOGLOVIN.

6 kommentarer:

  1. Åh, det må nok være den yderst fine Chanel taske der (-:

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt valg! Den er fantastisk :).

      Slet
  2. En Chanel 2,55 står højest på ønskelisten og har gjort det i mange år, og en skønne dag skal den nok blive min - Men det bliver desværre nok ikke så længe jeg læser på uni ;)

    Men ville nu elske at eje alle tasker på collagen! Mini Brenda ejer jeg allerede, og jeg er SÅ glad for den! Hvilken rejse skal du på? Det lyder spændende! Om end jeg ikke kan anbefale at tage en dyr taske (som Brenda) med, hvis man skal backpacke :)

    SvarSlet
  3. Jeg skal til Ghana! Hvor jeg skal arbejde på et juristkontor :-) så det glæder jeg mig meget til.

    SvarSlet
  4. Ville elske at eje chanel Jumbo flap bag. Den minder lidt om 2.55 men bare lidt større. :) men mangler bare lige 30.000 kr. Så der går nok lige et stykke tid inden den bliver min.

    SvarSlet