20/06/2013

FINAL COUNTDOWN






Jeg er lige nu på vej ud af døren for at fejre mine skriftlige eksaminer med to veninder. Jeg har, som 
nogen ved, været meget syg under alle mine eksaminer, som også kan ses på nogen af resultaterne. 
Dog er jeg blevet utrolig positiv overrasket i en af eksaminerne. Jeg formåede at få et 12-tal hjem i
min danskeksamen, selvom jeg var overbevidst om, at jeg ville ende med et 02. Jeg svæver på en
sky lige nu, og jeg kan slet ikke forstå, at jeg kunne formå at få et 12-tal i dansk, som er en af de fag, 
jeg har sværest ved skriftlig. Jeg skal derfor på café med nogen veninder og på posthuset for at hente
en pakke. Nogen der kan gætte, hvor pakken er fra? Hvordan går jeres eksaminer? Hvor langt er I?


2 kommentarer:

  1. Mangler en i Oldtidskundskab på mandag! Døøør, hader det fag mere end noget andet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, hvis jeg ikke havde smidt mine noter ud, kunne jeg da sagtens have hjulpet dig :P Jeg elskede Oldtidskundskab :)

      Slet