11/06/2013

REAL VS. FAKE








Jeg var et smut forbi bikbok i dag, da jeg var i byen med en veninde. Her købte jeg et armbånd, der 
lignede det ikoniske armbånd fra balenciaga. Da jeg ikke lige render rundt med 1500 kroner (specielt
ikke efter mit Alexander Wang køb), besluttede jeg mig for at købe kopien. De har dem desværre kun i
tre farver, rød, brun og grå (som de godt nok kalder sort), men den matcher sjovt nok min Brenda taske. 
Jeg tror alligevel, at jeg bliver ret glad for den, og hvis ikke, så må jeg jo smide den ud. Den kostede 
under 100 kroner, hvilket jo er ingenting i forhold til den originale. Personligt ville jeg da helst købe 
den ægte, men da jeg ikke har pengene til det må man jo, til pengene en dag kommer, finde noget der
ligner.  Hvad synes I om den? Ville i gøre  det samme eller holder I jer altid til ''den ægte varer''? 

4 kommentarer:

  1. Får vi at se din Brenda in action? Personligt bryder jeg mig ikke om fake, og vil aldrig købe en kopivare (fx taske), men et lille armbånd generer mig nu ikke så meget. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja selvfølgelig gør I det! Jeg er dog i gang med at læse i eksamen, så der er ikke så meget ved et par trusser, en gammel t-shirt og en Brenda taske, så jeg venter lige til, at jeg skal noget, hvor jeg rent faktisk tager ordentlig tøj på :P
      Du kan altid følge mig på instagram (nannakopp)

      Slet