25/05/2013

NEW BALANCE 574





Så er der (igen) nye køb på bloggen. Jeg købte disse sorte New Balance sko på trendsales i starten af
ugen, og jeg har netop hentet dem på posthuset. Mine grå New Balance, som jeg hovedsageligt har
brugt på arbejde er efterhånden blevet så slidte, at jeg kun kan være bekendt at have dem på der. Der
er huller, pletter mm på dem, som jeg ikke kan finde på at vise frem andre steder, derudover er jeg
utrolig klodset og taber altid ting nedover mine fødder, som giver huller eller pletter, så det er en klar
fordel for mig at have sko, jeg udelukkende kun har på på arbejdet. Hvad synes I om mine nye sko?



8 kommentarer:

  1. Jeg har selv haft kig på lige præcis denne model, og jeg ELSKER dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt forelsket i dem!

      Slet
  2. Elsker dem simpelthen også - skal købes her den første :D
    //Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Du vil ikke fortryde det! :-)

      Slet
  3. De er virkelig fine!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Hej Nanna. :-) Jeg så på Vildekaniner, at du ønsker dig den korte udgave af Dr. Martens. Nu ved jeg ikke hvad størrelse du bruger eller noget, men jeg har fået et par fra Nelly, som desværre er for store og jeg derfor gerne vil sælge. Skoene er aldrig brugt det og i str. 38. Du kan evt. tage et kig forbi min annonce på trendsales. http://www.trendsales.dk/listings/dr-martens-sko/32503486?forum=108&road=my_items

    P.S. super fed blog du har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger desværre en 39-40 :(. Men jeg håber, at du får dem solgt. :)

      Slet