31/05/2013

MY CHANEL BABIES













Jeg ejer, so far, fire forskellige øjenskygger, ni forskellige neglelak og en brush-børste fra Chanel. Dette
indlæg er en overordnet beskrivelse af de forskellige ting. Størstedelen af dem er købt brugt over 
trendsales, og der er derfor ikke så meget i dem. Jeg har bevidst valgt ikke at vise farverne på mine 
øjenskygger, da mange er ødelagte eller brugt op, men i kan finde dem på google, der kommer dog en
beskrivelse af de forskellige farver og eventuelle link til tidligere indlæg, hvis dette er tilfældet, findes
linket på de pågældende navne, like always.  Jeg starter min liste med den lille æske med øjenskygge
og derefter de store. Neglelakkerne kommer  efter billedvisning med start fra venstre side. 
Hvad synes I om mine små babies? Hvor mange Chanel har I? Er der andre mærker, I er afhængige af?

Øjenskygger: 

1. Ombre Essentielle 97 Infini. En glimtende sølvgrå farve. 
2. Les 4 Ombres 95 sparkling Satins. Består af farverne mørk grå, sølv, beige og lyserød.
3. 4 Fleurs De Chanel Féeries. Består af to forskellige farver lyserød, lyseblå og hvid. 
4. Les 4 Ombres 51 Stage Lights. Består af farverne lyselilla, mørklilla, lyserød og en mørkere lyserød.

Neglelak: 

4. Le Vernis 493 Jade Rose. 5. Le Vernis 565 Beige. 6. Le Vernis 509 Paradoxal



Ingen kommentarer:

Send en kommentar