17/05/2013



17052013

THE BEST DAY IN RED AND WHITE

studentertøj




Jeg glæder mig vildt meget til at blive student, og jeg forbereder mig derfor stille til at finde ud af, 
hvad jeg skal have på til dimension. Som tradition skal tøjet være hvidt, og da jeg ikke har noget hvidt
i mit skab, må jeg jo skaffe mig noget. Jeg har mange forskellige idéer. Jeg ønsker at skille mig ud, og 
jeg håber derfor ikke, at jeg vil ende med den samme kjole som andre. Om jeg overhovedet skal have 
kjole på, er så det næste spørgsmål? Jeg bliver i hvert fald meget inspireret af disse fire kreationer. 
Hvad synes I om mine fire outfits? Hvilken en er jeres yndlings? Er I ved at være trætte af alt mit
studentergejl, eller bliver I selv snart studenter? Læg en kommentar. 

4 kommentarer:

  1. held og lykke med det

    deltag i en sjov afstemning - med eller uden badetøj

    http://poll.fm/483v5

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det får jeg helt sikkert brug for.

      Slet
  2. Selvom der er 3 år til det bliver min tur, så glæder mig utroligt!

    - Held og lykke med eksaminerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver de bedste og værste 3 år hidtil! Du skal glæde dig!! Jeg savner det allerede.

      Slet