11/05/2013


11052013

WISHES FOR MY GRADUATION




Som  mange af jer ved, bliver jeg student til sommer, hvilket betyder, at jeg skal holde
studentergilde og derfor have en masse gaver. Jeg har derfor lavet en ønskeliste med forskellige
ting, som jeg gerne vil eje, og da jeg skal flytte engang om et års tid, ønsker jeg mig en masse
interiør til køkkenet osv. Dette er blot nogen af de mange ønsker jeg har fået mig til mit gilde. 
Varene kan ses på min polyvore, her. Hvad synes I om ønskerne? Hvad ønsker I jer allermest?

10 kommentarer:

  1. Det er nogle super gode ønsker :) Håber at du får hvad du ønsker dig :)

    SvarSlet
  2. Rigtig fine ønsker! Kunne selv skrive en masse på min egen ønske-/indkøbsseddel ;-)

    SvarSlet
  3. Kurven øverst og de hvid vaser er så fine - alle sammen gode ønsker :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  4. elsker de trækasser der :D
    http://etsofieliv.blogspot.dk/

    SvarSlet
  5. Hvilke bogstaver vil du have på dit lovetag armbånd og for hvem skal det stå for?
    Jeg har selv kæden og har fået den af min kæreste. Jeg ELSKER den, og går med den hver eneste dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil have bogstaverne J og K for min mor og min søster eller N og K for mig og min søster :).
      Den er også virkelig lækker! Jeg vil gerne have den eller halskæden!

      Slet