28/04/2013

28042013

ACE OF FACE 



Jeg har været så heldig, at jeg har fået lov til at anmelde to mascara fra Ace of Face via GOODIEBOX.
Der er tale om Extra Volume Prestige No 1 og Extra Volume Prestige No 2. Jeg har lange, tynde og
ujævne vipper, så det er vigtigt for mig at have en mascara, der formår at gøre mine vipper tykke og
fyldige, uden at de bliver klumpet.

Jeg startede først med at påfører Extra Volume Prestige No 1 i små strøg for at gøre vipperne lange.
Derefter lod jeg mascaraen tørrer i ca. 30 sekunder og tog derefter Extra Volume Prestige No 2 ovenpå
(dog kun de øverste vipper) for at få ekstra fylde på. Jeg må indrømme, at jeg er positiv overrasket over
de to mascaraer, der formår at leve op til mine forventninger. Extra Volume Prestige No 1 kan bruges
blot til at fremhæve sine egne vipper, men kan samtidig bruges til at forlænge ens vipper markant.
Derudover er Extra Volume Prestige No 2 god at bruge, hvis du har tynde vipper og ønsker at få dem
til at virke bredde og gøre dine øjne mere markerede. Jeg synes dog, at Extra Volume Prestige No 2 er
bedst, når den er oven på Extra Volume Prestige No 1, da vipperne ellers har en tendens til at klumpe
mere. Derudover kan vipperne godt virker for markante til skole og arbejdsbrug, men til en tur i byen er
de klart nogle gode mascara, og til prisen (129 kr pr. Styk) er de rigtig gode. Derudover fungerer Ace
of Faces hjemmeside godt, da du kan finde lige præcis dén mascara, der passer til dine vipper! Men
med Extra Volume Prestige No 1 og Extra Volume Prestige No 2 går du aldrig galt i byen. De er helt
klart værd at bruge penge på! Jeg er super glad for, at jeg har fået dem, og jeg kommer helt sikkert til
at købe dem igen. Som blogger har man jo brug for at se ''lidt'' mere præsentabel ud på billeder, ikke?

Jeg håber, at I kunne bruge min anmeldelse til noget. Husk også, at I kan se mere præsentable ud, ved
at tilmelde jer min giveaway omkring 2 lækre neglelak. I kan samtidigt følge mig på facebook eller
bloglovin. Tryk HER, HER og HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar