28/04/2013

28032013

RED AND WHITE WINE



Jeg glæder mig efterhånden meget til, at jeg skal flytte hjemmefra. Jeg er derved så småt ved at finde 
små yndige ting, jeg kan have i min lille lejlighed i Århus. Jeg søger blandt andet små antikke eller 
håndlavede ting, som man ikke ser i mange unge hjem. Disse hvid- og rødvinsglas er lige hvad jeg
havde brug for. De er købt brugte og har derfor mange år på sig, der er også nogen, der har skår, men
det giver dem bare lidt ekstra charme, synes jeg. Derudover minder det mig om, at jeg skal passe ekstra
godt på dem. Det er mine nye babyer. Jeg har derudover også skaffet et par håndlavet salatgafler og en 
grydeske af samme træ. Jeg er også allerede ved at indrette min lejlighed, selvom jeg endnu ikke ved, 
om jeg overhovedet skal på i lejlighed eller på kollegium eller hvor og hvilken. Hmm, jeg er noget af en
drømmer for tiden! Hvad går I og drømmer om? Hvad ønsker I jer allermest for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar