04/04/2013

04032013

WAITING FOR THE MOMENT




UNDSKYLD. UNDSKYLD. UNDSKYLD! Jeg beklager virkelig, at jeg ikke har fået blogget som 
lovet, men jeg har haft så travlt med AT og skolen generelt. Som mange af jer nok ved går jeg på
gymnasiet og bliver student til sommer. Jeg har derfor en masse forskellige ting, der skal planlægges, 
hvilket ødelægger min blogging! Jeg håber at jeg snart får både motivation og tid til at blogge igen
hurtigst muligt! - Hvis I gerne vil have, at jeg skal blogge om noget bestemt så skriv en kommentar
eller send mig en mail på nannakopp@live.dk. 

3 kommentarer:

  1. Det bliver da rigtig dejligt at blive student lige om lidt :D

    / www.fashionBysterup.dk

    SvarSlet
  2. du har da noget at se frem til ...

    SvarSlet
  3. Lækkert snart at blive student! Min bror bliver også student til sommer :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet