21/03/2013


21032013

BLOGGERBLOKADE



Jeg beklager fucking helt vildt meget - og lidt mere - at jeg ikke har blogget i et stykke tid nu. Jeg har
alt for meget om ørene (gu' fanden har jeg ej). Jeg har mistet min gejst for både at skrive blog og læse
blogs! (oh no) Jeg tænker lige nu kun på at blive færdig med gymnasiet med et højt snit. Jeg fik f.eks.
min hue hjem i går, som bare er himlen i sig selv. Jeg glæder mig som et lille barn til juleaften. 

Jeg lover (!!!) dog, at jeg vil lave et indlæg om en ny læderjakke samt andet i ferien, hvor jeg desværre
også vil have en del at se til. Fremtidsplaner samt idéer til samme vil jeg også lave et indlæg om i
nærmeste fremtid. Jeg håber i hvert fald, at I stadig er med derude. Husk, at I altid kan følge mig på
Instagram (nannakopp), som jeg tit opdaterer. Derudover har jeg også en facebookside, som godt nok
ikke er nær så populær! www.facebook.dk/nckopp køs

1 kommentar:

  1. Hej
    Jeg kiggede lige forbi, det er første gang jeg er på din side.
    Har startet min nye blog http://www.blondis.dk .. Som omhandler mode, livsstil & træning.
    Jeg håber selvfølgelig at du vil kigge forbi.

    GIVE-AWAY // KONKURRENCE! : Vind et gavekort på 250,- til footway
    http://blondis.dk/?p=214

    Knus ♥
    WWW.BLONDIS.DK

    SvarSlet