08/03/2013


08032013

THEY MUST HAVE A SECOND CHANCE 






Nu hvor årstiden skifter, og det er ved at være forår, er der halvtreds procent i alle genbrug i Esbjerg. 
Det udnyttede jeg og erhvervede mig ikke mindre end to par sko, en læderjakke og en stålæske. 
Her ses, funny enough, de to par sko, som jeg fik til 40 kroner. Tilsammen. Yes, pisse billigt. Støvlerne
er i ægte læder, så det er endnu et plus. Jeg er helt sindssygt vilde med dem. Hvad synes I?

Husk at følge mig over bloglovin. Tryk HER

4 kommentarer:

  1. Elsker elsker dine loafers gud hvor er de cool!!
    Måske du kunne tænke dig at være med i min konkurrence på min blog, hvor du kan vinde en Blackmask?
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/2013/03/konkurrence-blackmask.html
    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også dybt forelsket i dem! Og de kostede kun 9 kroner.. Himlen :)
      Jeg kigger forbi. Husker du at følge min giveaway?

      Slet
  2. Vildt fede fund, især dine loafers, hold kæft de er nice! Og så til den pris.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til, at sneen forsvinder og foråret kommer, så jeg kan få dem brugt :)!

      Slet