25/02/2013

25022013

A MANIAC IN H&M 

Untitled #18

Som nogle af jer, nok har set på min facebook (LINK) har jeg shoppet amok på h&m for en uges tid
siden. Mit kamera og jeg er ikke gode venner for tiden, så derfor viser jeg jer denne polyvore af mine
køb i stedet. Nederdelen kostede 299, skoene 249, kjolen 179 og sweatshirten 39.95. Jeg er ret
tilfreds med mine køb, og jeg glæder mig til at få dem brugt endnu mere til foråret.
Jeg er netop kommet hjem fra byen og jeg har gjort mig endnu et sko-køb. - I fucking H&M. Hvad
siger I så? Jeg formår i hvert fald at bruge de penge, jeg ikke ejer! Da jeg ikke kunne finde skoene
på hverken nettet eller polyvore, kommer de først på bloggen, når jeg engang får kærtegnet mit kamera
i frustration over manglende billeder.
Hvad synes I om mine køb? 

HUSK AT TILMELDE JER MIN GIVE AWAY, SOM SNART VIL HAVE EN ENDE. HER

2 kommentarer:

  1. Er vild med den sweatshirt :)

    Hvis du har lyst, kan du vinde nogle smykke ringe fra Pernille Corydon på min blog: http://www.nataschacoester.dk/2013/02/giveaway-4.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også rigtig lækker :-)

      Slet