19/02/2013

19022013

SHOPPING LIST 2013


jdslfjsdf

Jeg beklager manglende blogindlæg for tiden, men jeg ligger syg med 40 i feber, så det er lidt anstrengende. 

Jeg har længe haft en liste på min Iphone over, hvad jeg godt kunne tænke mig at eje i slutningen af 2013. 
Turtleneck sweater, Nikon objektiv (objektivet på polyvoren er til canon) , Ray Ban Wayfarer, Sorte reebok sneakers, en
grå knit (evt. acne) og Bio-oil er de ting, jeg har fundet på indtil videre. Jeg er allerede ved at spare op til mit objektiv, så
jeg kan tage nogle bedre billeder op close. Jeg skal i det hele taget spare op, for at få råd til alle tingene. 
Hvilke ting vil I gerne eje inden året er omme? 

HUSK AT TILMELDE JER MIN GIVE AWAY. TRYK HER

6 kommentarer:

  1. Jeg elsker denne slags indlæg. Jeg har selv sat mig nogle mål og håber på at få en fed garderobe på den måde! ;-)
    Din blog er forresten super skøn! Kig endelig forbi min!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.dk
    Og god bedring!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Og jeg giver dig fuldstændig ret! :)

      Slet
  2. Objektivet har jeg faktisk allerede - Det bliver du glad for! :)
    Og Acne Wayfarer står faktisk på min 2013-shoppeliste, som dem regner jeg stærkt med at blive den glade ejer af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også meget til at få den købt og brugt :).
      Acne? Mener du ikke Ray Ban :)?

      Slet
  3. Åh, sikke nogle lækre ting, du har samlet sammen :-)
    Ville helt sikkert også blive glad for en Acne strik i lækker mohair!

    xx

    SvarSlet