12/02/2013


12022013

GRAPHITE AND BLACK PEARL 




Jer der følger mig på facebook vidste, at jeg modtog nogle neglelakker fra Chanel i dag. Jeg har i
forvejen nummer 513, black pearl, men den er simpelthen så fin, at jeg måtte eje en til. Derudover har 
jeg også købt den fine 529, Graphite, som jeg har ledt efter i lang tid nu. Jeg fandt den endelig på
trendsales, og så måtte jeg slå til! Jeg modtager også den fine Beige om et par dage, som i også har hørt
mig hulke over et par gange. Jeg er dermed oppe på intet mindre end 8 styk. Og jeg stopper ikke! 
Hvilken Chanel neglelak er din yndlings? Hvor mange har du? 

HUSK AT TILMELDE JER MIN GIVE AWAY. TRYK HER

8 kommentarer:

  1. Black Pearl har jeg også - Den er simpelthen så fin! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. It sure is! :) Derfor måtte jeg også bare købe en mere. :)

      Slet
  2. Jeg tror også, at jeg har en 8-10 stykker - SÅ lækre!
    Min yndlings er Holiday. Synes simpelthen den er så fræk :-D

    Nanna // SHITOGLOUISVUITTON.BLOGSPOT.DK

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg må indrømme, at jeg ikke er helt in med rød neglelak :).. Det passer ikke så godt til mig, men det ser fedt nok ud til andre.

      Slet
  3. De er så smukke begge to!

    xoxo
    http://hellovertigox.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også fuldstændig forelsket!

      Slet
  4. Hvor er de flotte! :)

    http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet