07/02/2013

07022013 

SHOE COLLECTION

Ruskinds vinterstøvler. Mærket er ukendt (slidt af) De er et dejligt alternativ til kedelige og
grimme vinterstøvler, mens de samtidigt er klassiske og kan bruges til ''pænt brug''. 
Vagabond støvler. Jeg kender desværre ikke navnet på disse støvler, men de koster omkring 1000
kroner. De er af ægte læder og lynlås i siden. De kan både bruges til bukser og nederdel. 
 H&M støvler i ruskind. Købt på tilbud for nogle måneder siden, så de fåes desværre ikke
længere. De er kønnest til et bar slim jeans med en fed oversize t-shirt. 
 Jette Riss stiletter i farven lilla med rød bund alá Chriatian Louboutin. Jeg bruger dem desværre
aldrig længere, men de er super billige og komfortable. 
 Bianco stiletter. Der medførte et bånd til at spænde om anklerne, 
men jeg synes, at de er pænere uden. De er utrolig slidte efter de mange byture. 
Jeg brugte dem blandt andet til min gallafest på gymnasiet. 
 De klassiske all stars i sort. Jeg fik disse sko i julegave. De er super komfortable, og kan altid
redde et outfit. Selvom halvdelen af befolkningen har disse sko, synes jeg stadig, at de er en vinder! 
 New Balance 420 grey. Købt til utrolige 180 kroner på trendsales. Jeg bruger dem for det meste
i skole og på arbejde, fordi de er så behagelige at have på. De er desværre lidt for store til mig. 
 Reebok Claasic white. De nyeste sko i min samling. Jeg er vild med det bløde læder, som giver
dem et klassisk men stadig rå look. Ultimative yndlingssko til et all-black outfit.

''Allways'' nike air-look-alike sneakers. Jeg købte dem i en lille tøjbutik i Tyskland for sølle 75 kroner.
De er dog alt for små til mig. - men man må vel lide for skønheden, ikke sandt?
De er mine ultimale yndlingssko, og det gør mig ulykkelig, at de er gået i stykker i syningen. 

HUSK AT TILMELDE JER MIN GIVEAWAY. TRYK HER

2 kommentarer:

  1. New Balance og Reebok er også en del af min samling :)
    Jeg er helt vild med det aller første par støvler - De er jo fantastiske!! Og så ville jeg heller ikke have noget i mod at eje dine heels fra Bianco og Jette Riis :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også bare et par støvler, der passer til alt! :)

      Slet