18/01/2013


13012013

CHEAP LOVE 


Vans t-shirt købt i Carlings' herreafdeling. Størrelse large. 

Sort basic t-shirt fra herreafdelingen i Carlings. Størrelse small

Now and Then jeans. Størrelse medium.

Armbånd og sterling silver ring fra Glitter. 

Jeg var kort inde i byen efter skole i dag, hvor der var massere af tilbud. As always. Jeg fandt disse 
super lækre ting til herlige priser! Jeg glæder mig til at få det brugt. Min aften skal foregå stille og rolig.
Jeg skal se håndbold og spise en masse lækkert slik! Hvad synes I om mine køb? 
Jeg mangler nogle idéer til indlæg på bloggen! Har I nogle idéer til indlæg eller andet? 

HUSK AT TILMELDE JER MIN GIVE AWAY. TRYK HER

4 kommentarer:

  1. Hold op nogle lækre ting du har fundet dig! :-) er helt vild med ringen!

    //Josefine
    http://garderobeskab.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Mange fede ting! Elsker den første t-shirt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Jeg er også glad for den! :-)

      Slet