30/12/2012


30122012

CHRISTMAS GIFTS

k


Jeg beklager, at mit lovede indlæg omkring julegaver ikke er kommet ind endnu. Jeg ligger stadig 
syg med influenza, og har derfor ikke rigtigt orket at tage billeder af alle gaverne. 
Dette er blot nogle af de gaver, jeg fik juleaften. Resten af mine gaver er blevet byttet. Enten fordi
de ikke passede mig, eller fordi de lå i min smag. Det skal så lige siges, at jeg selv har købt
MacBooken. Men den er så fin, at den lige skulle med, ikke? 

Hvad har I fået i julegave? 

12 kommentarer:

  1. Hånden fra HAY er super fed!
    God bedring!

    Knus
    kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Lækre julegaver du har fået dig!
    Jeg fik selv Jelling Musikfestival billet, noget tøj og penge. Så det var jo fint :)
    - god bedring!

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg fik også en billet til grøn koncert, men super fedt med festivallen! Lyder som nogle lækre gaver.
      Og tusinde tak <3

      Slet
  3. Fin blog! Skal vi følges? Hvis du starter med at følge mig, vil jeg følge dig.

    www.lnbyellen.blogspot.com

    -Ellen

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skrevet til dig på din blog :)

      Slet
    2. Nu følger jeg dig! (både med Google Friend Connect, Bloglovin og på Facebook)

      www.lnbyellen.blogspot.com

      -Ellen

      Slet
  4. Sikke nogle lækre gaver du har fået dig :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :D Jeg er også ret tilfreds!

      Slet
  5. Lækre ting :)

    Kig gerne forbi http://innocentcherry.blogspot.dk :)

    SvarSlet