27/12/2012


27122012

MacBook Pro

Så fik jeg endelig købt mig en MacBook, og jeg glæder mig så meget til at få den brugt. Den er til opladning
lige nu. Jeg var så ''heldig'' at min gamle computer ikke kunne laves, og de gav mig derfor pengene tilbage,
og det resulterede i, at jeg næsten havde sparet alle pengene sammen til en MacBook, og eftersom at der
var tilbud på MacBook Pro i Elgiganten, slog jeg til med det samme. Så jeg er en glad ejer nu! Det er den
bedste julegave, jeg har købt til mig selv! Haha. Jeg laver et indlæg i morgen omkring alle mine julegaver.
Hvad har I fået i julegave? HUSK MIN GIVEAWAY. TRYK HER. 

16 kommentarer:

  1. Hold nu fast hvor lækkert! Tillykke med den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! (jeg skriver denne besked på den. Ih, hvor er jeg glad!)

      Slet
  2. Tillykke med den, heldige dig!

    Jeg har en give-away på bloggen, hvor du kan vinde et ur fra DYRBERG/KERN til værdi a' 1000,-
    Kig forbi, hvis det lyder fristende
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
  3. Oh my... Jeg har sukket efter den i mange år nu, så hvor er du dog ekstremt heldig! Gid det var mig, der kunne nyde den i juletiden. Nå, men tillykke med den og fortsæt god ferie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Samme her... Jeg er så lykkelig over, at den endelig er min! :P Tusinde tak og i lige måde.

      Slet
  4. Har selv en MacBook Pro, den er nok den bedste computer nogensinde!

    SvarSlet
  5. Den skal du nok blive glad for :) Tillykke med den :)

    SvarSlet
  6. Lækkert! Har også selv en macbook, det er virkelig det bedste! :)

    Jeg ville blive rigtig glad hvis du ville kigge forbi min blog og skrive en kommentar :) http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Hvor er du heldig!! Er slet ikke misundelig ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vel?? Det kunne jeg da heller ikke forestille mig :D

      Slet
  8. Hvor er du heldig'! ;-)
    Din blog er super lækker! Du må meget gerne kigge forbi min, hvis du har lyst og smide en kommentar or something!
    //Simone
    www.ttomgang.blogspot.com

    SvarSlet