18/12/2012

18122012
 
MANGLENDE INSPIRATION
 
(Billedet er taget til min 18-års fødselsdag)
 
Kære dejlige læsere. Jeg må sgu erkende, at jeg mangler noget inspiration til, hvad jeg skal blogge
om, nu hvor jeg (forhåbentlig) snart er færdig med SRP og får juleferie. Har I nogle ideer til, hvad
jeg skal blogge om? Er der noget bestemt, I synes, der skal være mere af? Jeg mangler energi og
overskud til at lave en brainstorm og finde på nye ting, fordi min SRP er ved at dræbe mig langsomt.
Jeg vil også gerne benytte lejligheden til at beklage over alt den SRP-snak! Det er snart slut, det
lover jeg jer! Så skriv endelig en kommentar her til med jeres skønne ideer, eller skriv til mig på
facebook HER, eller på min mail, nannakopp@live.dk.
 
Husk at melde jer ind i min gruppe på facebook. Og husk at jeg har en giveaway igang. HER.
Og ikke mindst min bloglovin, som i kan finde HER.

2 kommentarer:

  1. Synes du skal skrive om nye trends ved fashion - kunne jeg hvertfald godt tænke mig og læse om..
    Du kunne også ligge noget godt musik ind .. afslapningsmusik, træningsmusik :---)
    Eller finde et billig fund evt på ebay, asos, nelly eller h&m.

    Bare forslag..
    Angående SRP - det er noget f******* lort men du skal nok komme igennem det :*

    mys thea

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg helt sikkert godt bruge! Jeg skriver det på listen.<3

      Slet