16/12/2012

16122012

ADVENTGAVER


Et lille hurtigt indlæg en kedelig søndag eftermiddag. Jeg fik adventgaver i morges. Jeg får ikke gaver for
forfærdelig mange penge, men jeg synes, at det er fucking hyggeligt at få små gaver, man ikke regnede med!
I denne uge fik jeg et par strømpebukser med Fleece, som er vildt dejlige at have på. - også i vinterkulden.
Jeg fik også en skrigende grøn isskraber til min bil. Nå jeg for fanden, jeg har købt bil!! Jeg ligger billeder op
af den, så snart jeg får den hjem. Kan i gætte hvilken farve den har? Og underligt nok, at den ikke sort.

Sidste uge fik jeg en sort hue og forrig uge en juleskabekalender.
Hvad har I fået i adventgave? 
Husk at tilmelde jer min Give Away. HER.

6 kommentarer:

  1. haha! sjov kombi af gaver, men også nogen gode gaver! ;)
    kan godt lide din blog ;)

    -http://kom-se.blogspot.dk/

    smid gerne en besked, tak! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Min mor er genial! :D Der er lidt vintertema over det :)
      Jeg takker og håber da, at du vil følge mig.
      Jeg kigger forbi din blog med det samme.

      Slet
  2. Fin kombi!! :) Jeg fik et par sko fra friis&Company!

    Du skal være velkommen til at deltage i min ELF jule konkurrence på bloggen

    http://www.ellinorthorsen.dk/2012/12/konkurrence-1.html

    knus ellinorthorsen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en dejlig gave at få! :) Jeg kigger forbi.

      Slet
  3. Sød og sjov gave ;)
    jeg har fået et par lækre bløde hjemmesutter :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en dejlig gave :D

      Årh, hjemmesutter er det bedste at rende rundt i i denne årstid!
      Tak, fordi du kiggede forbi!

      Slet