13/12/2012

13122012

BREAK OF DAY

Lige et gammelt billede, fra da jeg var 16 og helt blond. Jeg beklager det mærkelige ansigt! 

Jeg er netop blevet nummer 200 på bloglovin i dk (under min kategori), og der er dobbelt så mange, 
der følger mig på bloglovin som på facebook. Det ville være vildt dejligt, hvis i ville følge mig begge steder.
Husk nu, at jeg har en giveaway, som jeg skal have givet til en heldig læser. Jeg købte neglelakkerne
i Italien, fordi jeg tænkte, at jeg kunne bruge dem som giveaway på bloggen. (Man må jo selv investere,
når ingen vil sponsorere) Men please søde læsere. Følg mig nu på facebook og Bloglovin <3

HER og HER 
Tryk HER for at komme til min giveaway!

8 kommentarer:

  1. sjovt billede, jeg følger dig som du skrev på min blog over bloglovin nu, og regner stærkt med at du vil følge tilbage! :)
    http://anna-mitlivminetankermig.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Jeg følger dig nu begge steder. Jeg håber, at du vil bruge tid på at klikke ind på min blog og evt. følge tilbage ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger dig allerede :-). Og tusinde tak!! Hvis du kommenterer i indlægget til min giveaway, er du med i konkurrencen :)

      Slet
  3. Hej, super fin blog du har! Hvis du har lyst må du gerne kigge forbi vores blog!
    - vi følger dig forresten nu via GFC :-)

    Vores blog hedder: http://garderobeskab.blogspot.dk

    //Josefine og Sille

    SvarSlet
  4. Tusinde tak!!!! Jeg kigger forbi! :-)

    SvarSlet
  5. Det er en rigtig flot blog du har dig! ;)
    og fint billede, selvom det er gammelt;)

    -http://kom-se.blogspot.dk/

    SvarSlet