12/12/2012


12122012

ANNIVERSARY


Ikke nok med, at det er den 12-12-2012, så har jeg også haft bloggen i 1 år. Jeg har godt nok ikke brugt
den regelmæssigt lige så længe, men et år er et år! Det glæder mig at se, at der er nogen, der gider at læse
min blog, og jeg håber virkelig, at I er tilfreds med det, jeg skriver. Er I det? Jeg glæder mig og fryder mig
hver eneste gang, jeg får en ny læser. I må endelig hjælpe mig. Tak fordi I følger med! I er super søde!

Husk nu, fantastiske læsere, at jeg har en giveaway igang! Tryk HER

8 kommentarer:

  1. Tillykke !!!
    Et år i blogland <3

    Husk min blog stadig eksistere

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :D

      Jeg tjekker den skam flere gange i ugen! :) Husk min giveaway!

      Slet
  2. Tillykke med det! Jeg elsker at læse din blog, og elsker endnu mere dit hår!!!
    Det her lyder nok lidt kliché, men vil du ikke lave et indlæg om, hvordan du holder det så sundt?

    knus og god aften til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, du er fandme sød, du er!
      Og jo selvfølgelig vil jeg det.
      Jeg skal nok planlægge et indlæg og få det lagt op hurtigst muligt :)
      Har du husket at deltage i min giveaway? :)

      Slet
  3. Din bluse ser ret fed ud :) Og din blog ligeså. Du har scoret endnu en læser!
    Kig endelig forbi hos mig..

    // Nana Maria // http://nanamariaoo.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker dig tusinde tak! Jeg kigger forbi med det samme :)
      Husk min giveaway!

      Slet
  4. Hvor er du smuk!
    kig gerne forbi :-)

    www.simonie.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da den sødeste! Tusinde tak!

      Slet