11/12/2012

11122012

WORKING NINE TO FIVE


Leggins - Only. Kjole - Monki. Cardigan - Weekday.

Jeg har netop været til vejledning om SRP på mit gymnasium, og jeg kan endelig sætte mig til at skrive.
Jeg frygter virkelig at komme igang, fordi jeg er så dårlig til at formulere mig over skrift. - ikke fordi, jeg
er bedre til det over tale, men altså... Nu går det løst. Jeg skal bare lige have en makrelmad og saftevand
først! Ih, jeg nyder at sidde hjemme. Hvad synes I om mit outfit? 

Husk min giveaway. Tryk HER

2 kommentarer:

  1. Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen,
    hvor du kan vinde et lækkert ur fra Dyrberg/Kern til værdi a' 1000,-
    Kig forbi hvis det lyder fristende :D
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stephanie.
      Jeg vil gerne bede dig om at lade være med at spamme min blog med din giveaway.
      Det er fint, hvis du bare gad at kommentere min blog, men når du kun gør det, for
      at få dig selv frem på denne måde, vil jeg bede dig om at stoppe. - Tak :)

      Slet