09/12/2012


09122012

SOVER DOLLY PÅ RYGGEN?



Til jer, der følger mig på instagram (nannakopp), har I set, at jeg i dag har været i biografen for at se Sover Dolly på ryggen. Det er en super humoristisk film, og jeg elsker Nikolaj Lie Kaas. Han er en af de bedste skuespillere vi har, og han er samtidigt også en herre lækker fyr! Jeg fniser som en lille konfirmand, når han kommer frem på skærmen. Dejligt er det så derfor, at man ser ham nøgen flere gange i filmen, men tatoveringen ''dont worry be happy'' samt en smiley på venstre balle. Han er da en steg!

Hvilken dansk skuespiller er I hemmeligt forelsket i? Hvilken skuespiller er jeres yndlings?

HUSK MIN GIVEAWAY HER

13 kommentarer:

  1. Jeg har mange yndlingsskuespillere, de fleste er dog ikke danske, heriblandt jennifer aniston, hilary duff og lindsay lohan og mange flere. Den film er utrlog god som du selv skriver, så den selv for en måned siden tror jeg :)
    Knus
    http://fashionchok.blogspot.dk/2012/12/give-away-time.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med Aniston. Hun er simpelthen så dygtig :-)

      Slet
  2. Hæhæ, sødt alligevel :D! sådan har jeg det vist ikke rigtig med nogen skuespiller, men jeg synes Nikolaj Lie Kaas er helt vildt god, er imponeret over hvor mange forskellige roller han kan spille.

    SvarSlet
  3. Åh, der er så mange! Men min all time yndlingsskuespiller må være Jim Carrey! Han er simpelthen tilpas sjov og skør! Men Sarah Jessica Parker er nu heller ikke værst!
    Super sød & fin blog du har dig! (:
    wolfandi-emmaemilie.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jim Carrey er også bare vildt dygtig! Og Parker er fantastisk smuk og vild i SATC.

      Slet
  4. Har ikke nogen dansk yndlings skuespiller. Men kan nu ikke stå for Channing Tatum! :)

    Hvis du har lyst må du meget gerne kigge forbi min blog, og lægge en kommentar: http://innocentcherry.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er da ingen, der kan stå for Channing Tatum! Han er en steg! :-).

      Slet
  5. Årh, den har jeg også lige været inde at se! Den er bare rigtig rigtig god, en rigtig feel good film :-)
    Jeg holder også rigtig meget Lie Kaas, men i den film er hans udstråling og rolle lidt for meget for mig, så der mister han en del af charmen..

    Kig gerne forbi :-)

    //Amalie
    Amalieardahl.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ha, jeg elsker ham endnu mere efter denne film!

      Slet
  6. Og i øvrigt er jeg også temmelig vild med Nikolaj Lie Kaas, men Mads Mikkelsen gør det nu også meget godt, synes jeg ;-) Både hvad angår skuespil og udseende!

    SvarSlet