03/12/2012

03122012

PRICEY VS. CHEAP


Untitled #13


Jeg har netop lavet denne polyvore som indeholder et dyrt og et billigt sæt tøj,
som minder meget om hinanden. Det dyre outfit ses i venstre side, mens det billigere er i højre. Se priserne
på varerne HER. Jeg mener, at man lige så godt kan købe de billigere mærker, som ligner de dyre, hvis det i
sidste ende giver det samme. (den billige skjorte findes også i grå fra weekday, men var ikke til at finde på
polyvore, se den PÅ Cecilies blog: HER)

Hvilket outfit kan I bedst lide? Læg en kommentar!
Husk at deltage i min giveaway, HER

6 kommentarer:

  1. Lækre outfits begge to, men mit favorit er luxus sættet :-)

    Jeg har lige nu min 2. advents konkurrence kørende, hvor du har mulighed for at vinde et rejsesæt med nogle af de lækre hårprodukter fra Moroccanoil. Lyder det ikke fristende? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har skam deltaget :).

      Slet
  2. Flotte outfits og fed blog! :)
    jeg følger dig på bloglovin nu :)

    knus
    http://katrinekorning.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Det glæder mig, at du vil være med!

      Slet