01/12/2012

01122012

IN ACTION


T-shirt - Gina tricot. Bukser - Dr. Denim. Armbånd - Yvonne Koné.

Mit allerede elskede Yvonne Koné armbånd er allerede i aktion. Jeg tror, at det er den færdig weekend,
hvor jeg ikke skal noget, at jeg faktisk er i tøjet! Ja, jeg er en af de typer, der elsker at rende rundt i nattøj.
Jeg kunne gøre det i flere uger. (Hvilket jeg nok også gør under SRP) Nå men altså. Det er jo 1. december
i dag, og min gave til jer er masserer af indlæg. Jeg har allerede lavet tre i dag, og mon jeg ikke får en enkelt
mere med, nu hvor vi er igang. 

Har I nogen ideer til, hvad jeg kan blogge om? Jeg mangler lidt inspiration. 
Husk min facebook og bloglovin, samt giveaway. HER, HER og HER

4 kommentarer:

  1. det er så lækkert det armbånd.
    det minder lidt om det fra balenciaga :)

    / nana http://www.nanapankalla.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er meget lidt :). Men jeg ville ønske, at jeg havde den!
      Tak fordi du kiggede forbi!

      Slet
  2. Vildt fedt armbånd! Hvad er det lavet af?
    Og fed blog du har dig! Jeg har selv startet en kreativ blog med min veninde. Kig gerne forbi, hvis du lyster ;-) http://boorn2b.blogspot.dk/ Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Det er af læder. :)
      Og tusinde tak. Jeg tager da lige et kig!

      nckopp.blogspot.dk

      Slet