30/11/2012

30112012

GOODIEBOX


Så fik jeg endelig min goodiebox fra novembermåned. Og jeg må indrømme, at det var ventetiden værd. Hold op, hvor er der mange lækre ting i denne måned. Der er blandt andet maske, skrub, fugt lotion og lipshine fra Clean Start.. Bodylotion fra NIVEA. Volume powder fra Matas og Chai Latte fra Fredsted!

Jeg synes helt sikkert, at i skal skrive jer på listen og blive den heldige modtager af en goodiebox i december måned! Jeg bliver overrasket hver eneste gang, jeg modtager min pakke, og det er helt sikkert de 199
kroner værd! I kan tilmelde jer HER. Min goodiebox fra oktober kan ses HER

4 kommentarer:

  1. Lækre ting, jeg må virkelig se at få mig tilmeldt! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det burde du virkelig! Det er alle pengene værd. - Selvom det ikke engang er særlig mange penge. :-)

      Tak fordi du kom forbi min blog!

      Slet
  2. Virkelig lækre ting! Er blevet fast læser. Håber du vil kigge forbi ;)

    - thebitchhasblogged.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker en milliard gange! Jeg er glad for, at du vil være med!

      Jeg kigger på din blog med det samme :)!

      Slet