29/11/2012

29112012

FUCK FUCKING PD


Et lidt anderledes og kikset billede fra min side af. Men tidspunktet var mindeværdigt. 
Vandpibe i min gamle have med tøserne.

Det er dog ikke det, indlægget skal handle om. Det skal handle om et firma, som tit er brugt ikke blot i
blogland, men i hele Danmark. Kan I gætte, hvad det er? Ja, jeg taler om vores elskede Post Danmark...
Eller? Jeg er ikke for begejstret for dem for tiden. Jeg ventede en pakke i dag, og valgte derfor ikke at
forlade lejligheden, før den var modtaget, hvilket er mellem 14-21, som i forvejen er fuldstændig åndsvagt! 
Omkring klokken 16 ringer det så på dørtelefonen, og jeg åbner døren med det samme, men døren nedenfor
bliver ikke åbnet. Jeg tænker ikke yderligere over det, da jeg bor i en ghetto, og de små børn fryder sig over
såkaldte dør-pranks. - der var dog intet at se i vinduet. 10 minutter efter får jeg en sms om, at min pakke er
forsøgt afleveret uden held. Så jeg kan først hente den på posthuset i morgen. Magen til dårlige og dovne
medarbejdere skal man lede længe for! Man skulle næsten tro, at det var et optagelses krav. ØV! 

Hvordan har I det med Post Danmark?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar