28/11/2012



28112012

WHAT TO GIVE 

Jeg har af inspiration fra Sillewho? og efterspørgsel fra en læser lavet denne polyvore med ideer til, hvad du kan købe til din veninde/søster eller kæreste/bror for forholdsvis billige penge. 

Julegaveideer til din veninde eller søster. Alle items koster 200 +/-. 
klik HER for at se, hvor de blandt andet kan købes. 



jj

Julegaveideer til kæresten eller din bror. Alle items er omkring de 200.
(pånær perfumen, som dog til tider kan findes på tilbud i Matas. - Deoen er også et godt og alternativ!)

Hvad vil du købe til din kæreste eller veninde, hvis du skulle vælge mellem disse ting?

2 kommentarer:

  1. Super god ide! Fede ting. Nogle af dem står endda på min egen ønskeliste!
    Kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker mange gange! Det gør de også på min, efter jeg lavede indlægget :D

      Slet