27/11/2012

27112012

READY TO HAVE FUN



Designet ser for nogle af jer meget bekendt ud. Ja, mon ikke om den ligner balenciaga clutchen. Bestemt.
Men det er blot en clutch fra Gina Tricot, der ligner. Jeg drømmer om en dag at kunne eje en balenciaga,
men jeg må indrømme, at jeg nok aldrig får købt en. Jeg er nemlig både nærig og halvfattig, så man må vel
erhverve sig det næstbedste. Ja, jeg ved godt, at det er et kopi, og at det er super tarveligt af Gina Tricot at 
kopierer dyre mærker, men man må da også se noget positivt i det: Tænk på os, der ikke har råd til en taske
for over 6000 kroner.. Vi må nøjes. Og jeg må sige, at jeg synes sgu, at den er meget pæn. 

Hvad siger I? Snakker jeg tåger? Synes I, at det kun er de dyre mærker, der er i orden at købe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar