22/11/2012

22112012

10 RANDOM FACTS


1. Jeg er født den 18. august 1994. Dvs. at jeg er 18 år.
2. Jeg har utrolig mange fregner om sommeren og næsten ingen om vinteren.
3. Jeg bor i en ghetto i Esbjerg. 
4. Jeg lytter kun til ét band, når jeg dyrker sport: Foster the People.
5. Jeg drikker kaffe. Sort. 
6. Mit aller aller aller største ønske er en hund, og det skal være af racen mops.
7. Jeg køber altid gaver til mig selv, hvis jeg har opnået noget, jeg er stolt af eller modsat fejlet i samme.
8. Jeg er alt for dårlig til at gå med smykker, da jeg ikke er tilfreds med noget af det jeg har. 
9. jeg er utrolig stædig, og jeg vil altid have min vilje.
10. Jeg har helt mørkeblå øjne, som til tider ser sorte ud. 

Har du nogle random facts omkring dig selv?
 HUSK MIN GIVEAWAY. TRYK HER

4 kommentarer:

  1. fedt indlæg ;D
    så blev man lige lidt klogere

    Har en GIVE AWAY igang på bloggen,
    kig forbi og deltag i konkurrencen om et lækkert ur
    fra DYRBERG/KERN :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tjekker den da lige ud :-)
      - Jeg har også en giveaway igang!

      Slet
  2. Er Kvaglund en ghetto? Det mener jeg ikke Nanna!!

    SvarSlet