21/11/2012


21112012

GIVEAWAY




I anledningen af min facebookside, har jeg besluttet mig for at give disse to lækre neglelakke væk til én heldig læser, når jeg når 80 læsere. 

For at deltage i konkurrencen skal du følge mig på bloglovin og facebook. (her) samt skrive
en kommentar herunder med fuldenavn og mailadresse og evt. hvorfor du skal vinde.
Det giver et ekstra lod at følge mig på Google Friend Connect
Jeg trækker vinderen, når begge sider er rundet de 80 læsere.
For hurtigere at gøre konkurrencen færdig, kan I vise jeres venner min blog.

Held og lykke alle sammen

17 kommentarer:

  1. Hej.<3
    Jeg er lige blevet medlem af din blog og tænkte at du måske også ville blive medlem af mig og min venindes?
    -Din blog er rigtig fed:-D

    http://ciara-sofie.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tjekker den lige ud :-)

      Slet
  2. Følger nu de forskellige steder, jeg skal vinde fordi jeg ELSKER neglelak ;-)

    SvarSlet
  3. Hej Nanna.
    Vi følger dig nu på facebook, med bloggens facebookside, og det samme med bloglovin :-)
    Du er velkommen til at følge tilbage begge steder, hvis du vil :-)

    Håber vi vinder.
    Amalie & Tanja
    www.whenwonderscollide.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følger jer skam allerede. Det glæder mig, at i vil være med! :-)

      Slet
  4. Jeg skal vinde fordi jeg elsker neglelak og da jeg selv har en blog, ville jeg elsker at give en anmeldelse af disse to. Super lækker give-away :)

    Minela K
    minela96@hotmail.com

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hej nanna mus, følger dig nu på face og her på din blog.
    Jeg skal vinde, da disse to farver vil passe godt til mig og alt det jeg har. .. hahha ej det vil det men skal da vinde fordi at neglelakke kan man aldrig få nok af ;)

    Navn; Thea Nielsen
    Mail: Theanielsen1@hotmail.com

    kig evt. forbi min blog: http://mylifebythea.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  6. Hej Nanna. Jeg skal vinde fordi at jeg elsker neglelakker, og kan ikke få nok. Desuden synes jeg at de er vildt fede og farverne passer jo perfekt til jul eller nytår da de er lidt 'shiny'.
    Jeg har liket din facebook, followet dig her på bloggen og på bloglovin.

    Line Sand
    musse.line@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Hej søde Nanna! Jeg skal vinde fordi de neglelakker vil passe perfekt ind i min neglelaksamling.

    Navn: Nivi Jensen
    Mail: nivi_jensen@hotmail.com

    Jeg følger dig på facebook og klikker ind på de opslag i din blog som du ligger ind på facebook...

    Knus..

    SvarSlet
  8. Smukke smukke farver! :)

    Knus fra Amy

    amydyrholmkristiansen@gmail.com

    www.amydyrholmkristiansen.dk

    SvarSlet
  9. super fint! Så er det gjort!

    Ellinor thorsen

    chisse_privat@hotmail.com

    Ellinorthorsen.dk

    SvarSlet
  10. Følger dig nu! Og syntes jeg skal vinde fordi din ide med at jeg skal teste dem på blogge er skide god, og det kunne være vildt sjovt! :)
    Anna F
    annsebf@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Hvis du er så desperat efter at få flere læsere, burde du måske have lidt bedre "gaver" end det stod. Til grin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis du virkelig har noget at sige, så stå dog til kende som den person, du er. :)

      Slet
    2. Sikke dog en forkælet kommentar. Godt jeg ikke skal give dig gave i virkeligheden, for med den holdning må det være virkelig svært at gøre dig tilfreds. Men det eneste der er til grin her, er at du ikke tør stå ved hvem du er, kylling!! :-)

      Slet
  12. Flotte farver! Følger dig nu og har liket :)
    Maja Lehn Olsen
    Majalehnnolsen@hotmail.com
    Glæder mig til at følge din blog fremover! :)

    SvarSlet
  13. Så er jeg med :-D
    - Maria Møller
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet