17/11/2012

17112012

A PLACE FOR IT ALL


sættekasse - søstrene grene. neglelak - Chanel. Color exted - Redken

Jeg var i går i søstrene grene, for at købe denne lækre sættekasse. Den var billig, og man kan bruge den til
ret meget. Jeg har tænkt mig at male den hvid, da farven lige nu er en kedelig træfarve. Derefter, vi jeg bruge
den til mit neglelak, sminke m.m. Jeg glæder mig ret meget til at vise jer resultatet, som nok desværre først
bliver om noget tid. Jeg har nemlig ret travlt for tiden med gallafest, SRP, afleveringer og meget andet.

Jeg mangler lidt noget feedback fra jer for tiden. Jeg synes ikke rigtig, at jeg får så mange
kommentarer, som jeg fik engang. Gør jeg noget forkert? I må af hjertens gerne komme med idéer
til, hvad jeg skal gøre bedre! Jeg er vild med konstruktiv kritik. Skriv til mig! Og følg mig endelig, hvis
I synes min blog er god. Det er super dejligt at få af vide, hvis man gør noget godt. 

2 kommentarer:

  1. Jeg skal også bare have en af de sættekasser fra grene.. Må hellere se at få købt en imorgen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er i hvert fald alle pengene værd! Glæder mig til at få den hængt op.

      Slet