10/11/2012


10112012

ITS ALL ABOUT THE SNEAKERS 


kk

1. Strik: Acne. Bukser: Acne. Sko: Nike Air Max. Taske: Alexander Wang Rocco.
2, Strik: T by Alexander Wang. nederdel: A wear. Sko: New balance. Taske: Balenciaga Area.
3. Tee: Phillip Lim. Leggings: Helmut Lang. Sko: Adidas. Taske: Adax Murray by Stine Goya


Jeg er endnu engang ved at få en fetish med sneakers. Det passer jo til alt! Disse tre sneakers, jeg har brugt til denne
polyvore, er alle nogle jeg ønsker mig. Egentlig kunne jeg godt bruge alt i denne polyvore!

Hvilket sæt kan du bedst lide? Har du en craving i sneakers, tasker eller strik? Lig en kommentar. 

2 kommentarer:

  1. Jeg har en svaghed for striktrøjer - de fylder stort set hele min garderobe pt ;-)
    Har kigget lidt rundt, det er en rigtig fin blog du har!
    Følger dig via bloglovin nu.

    Kig endelig forbi min blog, hvis du har lyst.
    Kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Striktrøjer er bare noget af det dejligste!
      Jeg takker af hele mit hjerte, og jeg håber fortsat, at du vil synes om bloggen. Velkommen til :D

      Slet