04/11/2012

04112012

SKYFALL
Bukser - Outfitters nation //Trøje - Ukendt // Læderjakke - Sisters Point

Jeg er lige kommet hjem fra biografen med min far. Overskriften siger sig selv angående filmen. Den var
bestemt værd at bruge penge på, men den var dog en smule forudsigelig, men sådan er det for det meste
med 007 filmene, som jeg efterhånden har set alle af. I morges lavede jeg min engelsk aflevering og skal nu
igang med et digt om Romeo og Juliet i engelsk. Derefter skal jeg hygge med min far, som jeg kun ser en
gang i ugen. Jeg skal efterfølgende hjem til min mor og lave lektier. 

Jeg har planlagt et indlæg til jer omkring London, som nok vil komme på bloggen engang i aften. 
Jeg håber, at i har nydt weekenden lige så meget som mig. - Hvad har i lavet?


4 kommentarer:

  1. Ser frem til dit indlæg omkring London :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Indlægget om London er netop oppe.
      Jeg håber, at du synes om det :-)

      Slet
  2. Var selv også meget imponeret over Bond filmen - bestemt pengene værd, som du også selv skriver :)
    Har næsten helt lyst til at se den igen

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er skam ikke den eneste! Den skal i hvert fald ses igen. Tror måske jeg køber den på DVD :).

      Slet