01/11/2012

01112012

IT MA SHIT MA SHIT 

 OBEY top fra Camden Marked i London. 55 kroner
 Top med Heidi Klum. Camden Marked. 55 kroner
 Monki top. 75 kroner
 Monki top. 75 kroner
 Kjole fra Monki. 20 kroner
 Kjole fra Monki. 20 kroner. 
Ballerinasko fra Primark. 100 kroner

En af de lange indlæg fyldt med billeder. Dette er nogle af de ting, jeg har købt i London og i Århus.
Indlægget ville blive for langt, hvis jeg lagde alle mine nye ting ind, men I vil efterhånden få dem at se her på
bloggen, hvis jeg ikke beslutter mig for endnu et indlæg. 

Jeg beklager manglende indlæg for tiden, men jeg har simpelthen så meget at tænke på for tiden.
Det er sgu hårdt at gå i 3.g! SRPen kommer snart, så der bliver der nok slet ingen blogging. 
Jeg er også snart færdig med min gallakjole, og jeg glæder mig helt vild til at vise jer den! 

Jeg mangler idéer til, hvordan mit hår skal sidde til galla, eftersom at jeg ikke dur til krøller 
og alt for opsat hår. Har i nogle idéer? Alle idéer er gode idéer! 




2 kommentarer:

  1. Hvordan fanden har du fået fat i den der kjole fra Monki? Den er så vildt lækker! Og så til en tyver? Wow...Du siger bare til nr du engang får lydt til at sælge den, så står jeg på spring!
    Tjek også lige min facebook blog! så er du en sveske!
    http://www.facebook.com/pages/E-l-i-t-e/286612364777684

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var vildt mange af dem! Købte dem i Monki i Århus.
      Jeg skal nok sige til, hvis jeg bliver interesseret i at sælge :P

      Har du set min giveaway? :)

      Slet