22/10/2012

22102012

WINTER JACKET

m

Nu er det jo ved at blive koldt, og jeg har efterhånden ledt efter en vinterjakke i lang tid nu. Jeg fandt endelig en igår i føtex. Til jer der følger mig på Instagram, har i nok set en lille teaser. Jeg ligger et billede op senere.
Jeg har i hvert fald lavet en polyvore med jakker, som godt måtte være en del af mit klædeskab.
1. Stine Goya. 2. F&F. 3. Acne. 4. 2nd day. 5. Simone Rocha. 6. Marc Jacobs. 7. Burberry. 8. Weekday.

Hvilken en er din favorit? Har du købt en vinterjakke i år?

6 kommentarer:

  1. Marc Jacobs jakken er så lækker :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med den! :-)

      Slet
  2. Svar
    1. Mange tak! Jeg er glad for, at du kiggede forbi og lagde en kommentar <3

      Slet
  3. RIgtig lækre jakker som du har fundet! Er selv på jagt efter den perfekte vinterjakke, og det er jo meget rart med noget inspiration!

    Hvis du har lyst må du gerne kigge forbi vores blog: http://garderobeskab.blogspot.dk

    //Josefine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker mange gange. Jeg var selv ved at blive helt frustreret, fordi jeg ikke kunne finde en jakke, men så fandt jeg den i Føtex. - der kommer måske et billede op af den senere. Enten her eller instagram - nannakopp

      Slet