22/10/2012

22102012

AU - ARABISK OG ISLAMSTUDIER

Jeg drager imorgen mod Aarhus. - Ikke kun for at besøge min søster, men også for at komme i
studiepraktisk. Jeg skal opleve det at studere arabisk og se hvordan de islamske studier foregår. 
Jeg har nemlig overvejet at blive sprogofficer, hvor denne uddannelse indgår. Jeg håber på, at det
bliver så spændende, som jeg forestiller mig. Jeg er hjemme igen lørdag eftermiddag, hvor jeg vil
fortælle om min tur deroppe. 

Hvis jeg når det i morgen, vil der komme billeder og små stikord til min Londontur i ferien,
samt billeder af mine ting, som er købt derovre, men eftersom at jeg ikke har pakket til 
Aarhus endnu, kan jeg desværre ikke love noget. - Det vil derfor måske først ske lørdag eftermiddag.
I kan derfor følge mig på Instagram (nannakopp), hvor jeg højst sandsynligt dagligt vil poste billeder
af både outfits og Århus, samt de købt, jeg måske gør mig der. 

2 kommentarer:

  1. Pøj pøj med din tur på AU - jeg har selv tidligere læst på Handelshøjskolen, men har kunnet forstå at der er blevet lavet ny struktur og at handelshøjskolen og universitet er fusioneret, Men jeg kan ihvertfald fortælle dig at arabisk altid har gået for at være et knald godt studie - spændende valg, som er et godt valg for fremtiden! nyd din praktik :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker mange gange. Det var en spændende studiepraktik, men jeg har også fundet ud af, at arabisk og islamstudier ikke er noget for mig. Så jeg må lede videre :)

      Slet