09/10/2012

09102012

I'M GREEN WITH A BUN


Jeg burde sådan set lave tysk aflevering nu. Eftersom at den var til i dag, og jeg ikke er begyndt. Jeg har
ingen energi for tiden. Vi havde idræt i skolen i dag, og efter badet satte jeg hurtigt mit hår op i en knold, og 
jeg har efterfølgende fundet ud af, at det faktisk gik ret godt. Den grønne sweater har min mor stikket til mig.
Vi skal ud at kigge på hus i aften, og derefter tager vi ud for at købe noget nyt garn til en ny sweater (jaaaa)
Nogen der kan gætte, hvor jeg har fået min inspiration til den næste sweater fra? (hint: tjek bloggen)
Husk forresten at følge mig på bloglovin, google + og instagram. Sætter pris på jer alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Åh hvor ville jeg ønske jeg havde en mammi der kunne strikke mig nogle lækre sweatre her til vinter! Haha, du kan nok godt høre min misundelse (;
    -Kine
    http://thescreenisus.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare pisse dejligt! Men på den anden side, er det sgu meget nemmere bare at købe sig til dem :D. Men jeg er skam glad for min grønne strik, selvom den er lidt for lille :P

      Slet
  2. Virkelig lækker farve på din strik :-)

    www.sofiescloset.dk

    SvarSlet
  3. Rigtig cool knold på 1. billede :-)

    http://praestiin.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, og tak fordi du kiggede forbi :)

      Slet