08/10/2012

08102012

WE ARE ALL BEAUTIFUL PEOPLE


You are beautiful. No mather what people say!
Jeg har været til foredrag her til aften med indehaveren og opfinderen af den danske hjemmeside girltalk.dk, som er en organisation, der hjælper unge piger gennem svære tider i ungdommen mellem 12-24. Det er et super fedt initiativ, som har hjulpet mange mennesker gennem tiden siden 2004. Jeg har selv haft mange problemer i min barndom - og de fortsætte, og jeg har ikke selv benyttet mig af denne fantastiske mulighed, af den ene grund, at jeg ikke vidste det insisterede. Jeg tror helt sikkert, at hvis jeg en dag for brug for nogen at tale med, og mine veninder ikke er ved telefonen, at jeg vil benytte mig af denne mulighed. Det er også en mulighed, hvis man ikke vil blande sine venner ind i det og bare ønsker at tale ud med nogen, men ikke ellers snakker med. Benyt jer af det piger. Det er en fantastisk mulighed. Chatten har åbent fra søndag-fredag mellem 19-21. Der er også åbne forum, hvor du kan skrive med andre unge, der måske også kan hjælpe dig igennem dine problemer, eller I kan støtte hinanden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar