08/10/2012

08102012

H&M SALE SHOPPING


Har købt disse to lækre sager her til aften på h&ms hjemmeside. Du kan finde de to varer her og her. Jeg glæder mig ret meget til at modtage de to skønheder, men der går nok noget tid, inden jeg får dem at se. Jeg rejser jo som sagt til London med min søster på tirsdag, og jeg tvivler på, at de når frem inden da, men man har da lov at håbe, ikke sandt? Jeg kom af med 160 kroner plus porto, og så fik min mor lige en strik oveni, så hun bliver også forkælet lidt. 

Kjolen har jeg tænkt mig at bruge i byen med bare ben og en stor halskæde, omvendt kunne den også være lækker her til vinter med et par sorte strømpebukser indenunder. T-shirten, eller hvad man skal kalde den, vil jeg højst sandsynligt bruge over et par højtaljet bukser eller en nederdel. Men alt er muligt :-).

2 kommentarer:

  1. Så faktisk selv på kjolen så sent som i dag - den er super fin :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Bestemt! Jeg glæder mig også til at modtage den! :)

      Slet