04/10/2012

04102012

SICK SICK GIRL 

Jeg beklager manglende blogging her og på instagram. Jeg ligger syg på anden dag, men jeg har efterhånden haft det dårligt i en uge. Alligevel var jeg på arbejde i går, hvilket også bare var super dumt. Min mor kommer og henter mig ved en 17-tiden, og så skal vi i Idémøbler. Der er 25 % på ALT! og de har åbent til klokken 21. Så kig da forbi, hvis du er i nærheden. Jeg vil kigge efter nogle billeder og et tvbord, eftersom at mit fjersyn står ovenpå et lille skab, som var ude på badeværelset før. Jeg skal også kigge på nogle hylder af en slags, som jeg kan få hængt op, så mit værelse kan blive færdigt. 

2 kommentarer:

  1. Super blog du har!
    og god bedring. Synes alle er syge lige nu, hehee :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker af hele mit hjerte :-)!

      Jeg er heldigvis (!)blevet rask efter snart en uge. Tak fordi du kigger forbi <3

      Slet