27/09/2012

27092012

IT'S BLACK WITH STUDS


leggins - only. top - only. t-shirt - weekday. cardigan - h&m. taske - pieces. 

Til jer der følger mig på Instagram, har nok set tasken før. Den minder ret meget om Alexander Wangs populære taske med nitter i bunden. Den kostede så bare kun 155 kroner på trendsales, og jeg er super glad for den. Jeg er hjemme ved min far i dag, hvor jeg bliver og sover til i morgen. Jeg har kun et modul i morgen, hvor vi kun skal måle huer og snakke SRP. Jeg håber snart at få nogle flere kommentarer! Hvor er I? :( I må gerne følge mig på bloglovin, google + og Instagram, hvor jeg hedder nannakopp.

2 kommentarer:

  1. lækkert! følger dig nu på gfc og bloglovin! :-)
    knus
    www.fashionchok.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker en million gange!

      Slet