13/09/2012

13092012

DRIVING LICENCE


Så blev det min tur til at få kørekort. Hvor er det bare lækkert. 
Jeg har glædet mig til denne dag længe, og hold kæft hvor er det skønt.  
Ligeudover, at jeg er blevet syg, og jeg har den værste hovedpine. ØV

I morgen skal jeg arbejde, og det samme med lørdag. Søndag er dagen, jeg har glædet mig til siden 1.g. Vi
tager på studietur, som tidligere beskrevet! Firenze, og det bliver bare så fedt. (håber jeg) I må nyde det
herhjemme i ''kolde'' Danmark, mens jeg slikker sol i Firenzes gader. 
Krammer

2 kommentarer:

  1. Tillykke med kørekortet! Hvor er det godt gået - fik selv mit i torsdags ;-)
    Læste på we love fashion, at du mangler nogle læsere.. nu har du i hvert fald fået en ny :-)
    Hvis du lyster, så smut forbi min blog :-)

    //Amalie
    nailsandbeauty.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg takker! Og et tillykke tilbage til dig! Det er skønt endelig at være færdig.
      Og tak fordi, du gider at læse min blog, kigger forbi din med det samme.

      Slet