10/09/2012

10092012

GOING 2 Ibiza FIRENZE



3.F (min klasse) snupper en tur til Firenze på søndag. Ja... Vi skal simpelthen på studietur. Det bliver simpelthen så fedt. - Og nu er jeg jo også lige fyldt 18, så der skal fyres max op for drinks og det der hører med! Jeg har i denne anledning fået en studieturstrøje sammen med resten af klassen. Min er mørkerød. På forsiden er vores eget design af skolens logo og  bagpå en karakturtegning af det berømte maleri ''Venus fødsel'' med en flaske sprut i hånden og 3.F tatoveret på armen. Det bliver for fedt! 
- Jeg vil derfor være væk fra både instagram og bloggen til og med lørdag den 21. Jeg lover at tage en masse billeder og fyre den af! Håber at I vil hygge jer så længe!

Har I været i Firenze før? Hvad er værd at se? Hvordan er byen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar