04/09/2012

04092012

THE NEW GEAR

Neglelakken er fra BIANCO. Den er i sølv og ligner lidt metal med glimmer. Jeg synes, at den er ret så lækker. Det er faktisk min venindes neglelak, som bare står herhjemme ved mig, og så tillod jeg mig da lige, at ''låne'' lidt. Tror selv, at jeg skal have fat i en af disse lækre sager! 

ps. Jeg har tænkt over noget i lang tid, som jeg slet ikke kan få gjort op med mig selv.
Jeg overvejer kraftigt, at jeg skal have skiftet navn på bloggen. Synes ikke rigtig navnet fanger mig
længere. Har I nogen ideer?! I må MEGET gerne skrive dem til mig. ALT kan bruges.

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog og super fin stil! Neglelakken er også super lækker! Ved du tilfældigvis hvornår den er købt, og om man stadig kan få den? :-)

    Kig gerne forbi min blog - www.monicaliv.dk

    SvarSlet
  2. Du kan stadig få den i bianco! (tror jeg) :-). Jeg har faktisk set dem på tilbud for ikke så længe siden. Det er rest salg tror jeg, så du kan godt være uheldig. De har den i hvert fald i min by.

    Jeg takker for kigget, og håber at du kommer igen snart <3

    SvarSlet